Related Posts with Thumbnails

11/18/2010

黑人都變白啦!見証一下Obagi-C Rx功效 (終極篇) 小心!內有驚嚇照

仲記得兔比講過自己用左套Obagi-C RX嗎?前文回顧:見証一下Obagi-C Rx功效 (二) ﹠ 見証一下Obagi-C Rx功效 (一)

我冇忘記過應承大家匯報結果,只係set product太襟用,一套夠我用足4個月,宜家除左支精華其他都仲有剩

有親身見過兔比都知我係屬於膚色深個堆,從來美白跟我無緣。坦白同大家講兔比做野既地方係地盤,而且唔只係響office齋坐,仲要出去行,一到夏天兔比就好怕,怕黑上加黑,變成賓賓...上上年仲讀梗U要去summer placement,兔比無知低估左紫外線威力,無用到高度數防曬,個時好似用SPF 25仲無補,結果。。。黑足一季,俾人笑似賓賓

夠樣衰了吧?預左大家會大笑,即管笑啦


上年夏天正式入行買左枝SPF50搽都黑左。。。應該係我補得太疏結果又係變左黑人

不過,今年夏天出現左美白救星,講緊既當然係上題既Obagi-C RX~用左成個夏季無黑過仲反而白左

Obagi-C Rx System 抗氧去斑系列


Obagi-C Rx System 抗氧去斑潔面啫喱 180mlObagi-C Rx System 抗氧去班精華素 30mlObagi-C Rx System 抗氧去斑日霜 57mlObagi-C Rx System 抗氧去斑防曬霜 SPF30 90mlObagi-C Rx System 抗氧去斑晚霜 57ml

效果如何有相為証,張圖係MD部皮膚分析機cap出黎,左邊係用之前,右邊係用到尾聲影




見到分別嗎?成個skin tone白左,連d淺色斑斑都fade out埋(影相個時兔比仲未做Evvus激光打斑)。睇條頸最清楚,兔比習慣用product順手搽埋少少去頸中間位,所以中間位比較白,而且素顏塊面同頸色差非常大。膚質細緻左唔少,T zone位明顯少左出油,連帶黑頭粉刺都減少,期間兔比冇搽其他收毛孔product。頭兩三個月會有甩皮現象,唔可以搞D皮仔由佢自己甩。 相信都有sis聞說Obagi-C RX係外國因為含對苯二酚而被禁售既傳聞。當初兔比買左之後上網睇到問都冇問就決心要用,因為相信MD咁大間公司(MD同dermes及reenex同公司)唔會賣違禁產品。之後同BA傾熟左先問返個傳聞,原來對苯二酚成分高於4%要醫生開,而Obagi-C RX只有4%,哩d傳聞都係相信有人為左打擊產品而捏造,Obagi已經向MD skin solution發左信澄清

不過由於Obagi-C RX相對普通產品算強效,有d皮膚可能唔適宜用,兔比唔建議大家貪平去水貨店買,寧願花多dd錢去MD買,有特定BA同你做皮膚分析同跟進,買之前睇下皮膚適唔適合先,用梗有咩問題都有人幫到,最開心係定期皮膚分析自己一路路睇到成效^^我自己係MD Skin Solution買BA會follow跟據情況,用到咁上下建議我將晚間個枝精華早晚都搽,日霜用晚間用係某D位,之後用到近尾就可以開始敷clay mask,一直有人guide住用

由於使用期間會好乾同甩皮仔,又唔可以敷水份mask,兔比唔建議大家秋冬用,免得乾到爆拆又痛~

成SET響MD Skin Solution買$3300,不過包晒早晚用既product,連保濕同deep clean mask都唔洗用。另外用EPS響MD買有6﹪優惠,用MD card可以折上折,所以抵好多~如果無MD card,兔比樂意幫忙買product,悄悄話搵我啦!


2 則留言:

  1. D相睇落好似有暗花..哈哈哈...
    我黎探你呀.兔比~

    回覆刪除
  2. 睇你D相個時會睇唔清個皮膚情況.~~~好似唔用暗花好D

    回覆刪除